Efemera incapatanare

Am declarat nu demult ca nu voi mai participa la Superblog. Din diferite motive legate de criterii si (in)compatibilitati. Dar …

Ardeleanca incapatanata cum sunt nu ma pot si pace tine de cuvant si asta numai si numai datorita faptului ca mi s-a nazarit ca as putea convinge sponsorii ca se poate face publicitate si-n alt moddecat descriind ceea ce orice om poate discerne deschizand doar ochii si privind in directia care trebuie.

(desigur, daca ar fi sa fiu 100% profesionista ar trebui sa pot testa in prealabil fiecare produs ca sa-mi pot face o opinie proprie inainte de a-l descrie – in felul meu).

superblog-spring-logo-01-01-300x268

Cu acest handicap recunoscut din plecare pe care cu mare bunavointa am reusit sa il accept drept element de context cu deformare cvasi-imposibila m-am decis sa plec la drum intr-o noua infruntare SuperBlog – spring 2014 inarmata de data aceasta cu puterea de a accepta faptul ca demersul meu va fi sortit (inca odata) esecului.

Si cu speranta ca placerea scrisului – chiar si pentru efemeritatea unui blog necitit de nimeni – va compensa dezamagirea eventualului esec.

 

2 gânduri despre &8222;Efemera incapatanare&8221;

Lasă un răspuns

