Lenjeria mea de pat

Îmi acoperea ţesătura fină şi degetele de la picioare şi cele de la mâini, numai nasul scăpase neacoperit. Mă ascunsesem « sub » ca să treacă cât mai repede dar, în lipsa trecerii rapide, mă simţeam pur şi simplu sufocată de situatie.

Îmi ţinusem cât îmi ţinusem respiraţia până când simţisem că nu mai sunt cu totul şi cu cu totul în rând cu lumea, nu că m-ar fi deranjat, as fi putut trece pe langa dar ma intriga caci lumea avea preocupări diferite de ale mele, lumea îşi aranja cearcefurile în funcţie de culori şi textura cu gândul la conceptul de valoare (utilitate în funcţie de cost şi durata). Eu răsuflam din ce în ce mai sacadat de sub ţesătura fină, eu îmi căutam în scorbura de sub cearceaful mototolit foarfeca, lama salvatoare, eu mă apucam cu dintii de foarfecă şi tăiam cearceaful în dreptul nasului, « o fărâmă cât să respir alteceva » , eu puneam foarfeca la loc şi respiram un aer îmbâcsit de gaze de eşapament cu gândul la cerceafurile sortate pe culori şi în funcţie de textură, eu mă gândeam la fierul de călcat vechi, negru şi greu şi la masa de lemn biciut de timp şi la mama şi verva ei săptămânală, eu consideram lenjeria un simplu accesoriu, eu mă simţeam însă de ceva vreme invadată de lenjerii, obsedată de lenjerii, înecată de lenjerii , eu aveam nevoie de aer şi tocmai de aceea eu apreciam foarfeca, eu priveam cearceaful motolit şi mă simţeam cu conştiinţa curată, îl învăţasem minte, prea mult şi prea în vrac cuvintele uzează lucrurile precum ploile lemnul. Eu mă gândeam la sponsor şi mi se înroşea nasul de invidie, un asemenea buzz îşi merita sponsorul, eu as fi dorit un astfel de buzz nasului meu, sau poate ca nu caci eu n-aveam decât un nas vizibil, ochii mi-erau acoperiţi de o pânză subţire şi urechile mi-erau înfundate de praful cotidian, eu n-aveam promoţii “1+1 Gratis” eu nu mă aveam decât pe mine înţepenită sub un cearceaf mototolit, eu nu mă puteam extrage din cauza principiilor, eu nu puteam decât să constat tendinţa, trecând pe lângă tăcând sau poate nu chiar tăcând din cauza foarfecii.

Eu aveam o părere simplă despre lenjeriile de pat, să acopere cât mai bine, cât mai intins si cât mai ieftin. Cu nas cu tot.

 

Acest text este o metaforă şi trebuie luat ca atare.

7 gânduri despre „Lenjeria mea de pat

  1. Pingback: Principiul “cross – sellingului” la comentarii | Blog discutabil

    • Am inchis gura targului, cu alte cuvinte? De fapt este un „anti-articol” pentru ca. Stii si tu de ce. Si pentru ca nu vizeaza premiul ci analiza tendintelor.

Lasă un răspuns

