N-am logo asociat, deocamdată mă definesc prin ceea ce scriu

N-am (încă) firma dar am stil. Două stiluri ca să fiu mai precisă şi o imagine de om în general întortocheat. Am o afinitate dovedită cu două stiluri mari şi late. Îmi plac metaforele şi lucrurile şoptite de spaţiile lăsate între semnificaţia lor reală şi semnificaţia percepută de cititor. Îmi place să nu spun lucrurilor pe nume, nu direct, îmi place să dau doar de înţeles, să trasez, să arunc cu senzaţii, să las cititorul să-şi exprime propria senzaţie în faţă cuvintelor, îmi place să constat că metaforele lasă de multe, de foarte multe ori, loc intepretarilor, îmi place să citesc scenariile generate de metafore, să le compar cu scenariul inţial şi apoir să-mi umplu tolba cu posibilităţi.

Din când în când îmi vine să spun lucrurilor pe nume, să-mi exprim o părere, să analizez o tendinţă, să împărtăşesc o trăire fără „doar şi poate”. Din când în când îmi place să ies dindărătul metaforelor, să-mi spun părerea „negru pe alb” . Într-un mod în general cinic.

N-am logo asociat, deocamdată mă definesc prin ceea ce scriu. Imaginea de om întortocheat mi-o asum cu vârf şi îndesat şi continu să o cultiv pe principiul „cui nu-i place, să dea pagina”. Dacă mi-ar fi folositor un logo? Cine ştie, poate că da, poate că nu, nu mi-am pus încă întrebarea. Dacă ar fi să-mi asociez un logo m-aş regăsi într-o veritabilă dilemă existenţială – cât de mult din mine? până unde ? şi, mai ales cum? Dacă ar fi să-mi asociez un logo aş cere, fără doar şi poate, părerea specialiştilor în domeniul „Realizare logo firmă” pe care i-aş ruga să-mi explice importantă asociată unui Design de logo, legătura, implicită sau nu, între obiectul definit de logo şi simbol . Dacă ar fi să-mi asociez un logo aş dori să ştiu în ce fel acest simbol mi-ar schimbă viaţa, în ce fel s-ar schimbă percepţia celorlalţi asupra mea, în ce fel acest simbol m-ar putea defini în totalitate.

Dacă ar fi să-mi asociez un logo mi-aş alege o culoare – cu predilecţie verde- şi aş întreba ce formă să-i dau. Un cactus? O broască? Un brad? O broascăaşezată pe un cactus sub un brad? Toate aşezate frumuşel într-un cerc?

Pentru cei decisi să mă ajute, doua indicii:

Stilul indirect aici. Stilul direct aici.

 

 

 

Un gând despre &8222;N-am logo asociat, deocamdată mă definesc prin ceea ce scriu&8221;

Lasă un răspuns

