Măsor lumea de-o săptămână

M-am înscris la ediţia de primăvară a Superblogului ca să exersez un nou fel de a scrie. Cu personaje. Şi relativ simplist. Fără fraze intortocheate şi alte artificii stilistice. În nici un caz cu metafore, sunt mai greu de perceput de către unii sponsori. A scrie cu personaje, a le construi, a le „da” un caracter şi o unitate la nivel de comportamental nu este deloc lucru simplu. Dacă au fost apreciate poveştile mele cu personaje ? Nu intră-atât încât să „împuşc vreun premiu”. Sponsorii spun că vor poveşti dar lasă de înteles ca personajul principal e bine stabilit : produsul. Mie mi-a fost greu să laud produsele ca nu-i felul meu de a fi aşa că nu le-am lăudat, am pus doar personajele să le folosească. M-am amuzat şi mi-am depăşit titulatura de „oamă cu metaforele”. Chit că n-a impresionat pe nimeni, mi-a permis să-mi dovedesc că pot scrie şi altfel.De unde a plecat totul ? De aici.

Blog discutabil

Am avut la un moment dat o discuţie cu cineva. Era pe tema unui articol relativ la „lecţia de scris”. Spuneam acolo că nu văd cum mi-ar putea pica „mănuşă” un exerciţiu forţa, acela de a inventa lucruri. Personaje. Situaţii. Dialoguri. Spuneam că mă simt incompatibilă cu intrigile, dialogurile, personajele. Că aş vrea să pot să creez “intrigi”, să “ţin” cititorul cu inima la gură pe firul poveştii”, să jonglez cu personajele şi cu caracterele lor, să “fac un pas” dincolo de mine. Că sunt genul doar “zoom pe detaliu în stil propriu”.

Vezi articol original 619 cuvinte mai mult

2 gânduri despre „Măsor lumea de-o săptămână

  1. La SB oricum e loterie încă, fiindcă ține foarte mult de decalajul informațional dintre tine, cel care ai scris și cel care citește, căutându-și produsul printre rânduri.

Lasă un răspuns

