N-a prins, China nu-i pufoasă

La proba asta m-am simțit ca un pui de mâță descoperind lumea.

În principiu trebuia scris despre brânză în cel mai pufos stil posibil. In realitate am scris despre vaci. Cine mă cunoaște știe că nu pot scrie pufos-pufos. Aș putea încerca sarcastic-pufos sau cinic-pufos dacă aș găsi rezonanță necesară.

Dar n-am găsit-o.

Am povestit puțin despre vaci și puțin despre pomi și trifoi. Și despre China, să arăt ce rău e să nu ai de unde să iei brânză.

N-a prins, China nu-i pufoasă.

Am tot căutat o idee cât de cât pufoasă și am tot căutat, și am tot căutat. La un moment dat am lăsat-o baltă că deveneam alta. Nu puteam să devin alta.

Pentru articolul cu brânza am găsit intr-un final ideea pomului-brânză. Probabil nu a plăcut ideea pomului-brânză c-ar fi stricat piață producătorului de brânză. Cert este imaginea pomului care să producă brânză nu a creat pufoșenia de care se vorbea acolo, în cerințele campaniei. Am pus și vreo două imagini cu vaci grase-și-pufoase, nici vacile n-au creat nivelul de pufoșenie necesar.

În realitate nu-mi place deloc ideea de diminutiv asociat unui lucru folosit de adulți responsabili. Îmi creează o imagine de adulți tâmpiți sau retardați. Dar poate taman genul acesta de adulți retardați reprezintă publicul vizat de campanie. Adulți dați în mintea copiilor care să mănânce brânza pe limbă copiilor și să dea un exemplu demn de urmat copiilor. Viitorii adulți retardați.

O fi, nu-s făcută pentru marketing, probabil de-aia.

Textul cu pricina , fara „trimiteri” e aici.

 

Un gând despre „N-a prins, China nu-i pufoasă

  1. Pingback: Nu mai mâncasem brânză din 21 aprilie, seara | Metafora buzz-ului

Lasă un răspuns

