Cert e că lipsea

La proba aceasta trebuia scris despre jocul de-a antreprenorul în mod franciză. Eu chiar nu le am cu jocurile, nu vreau să mă bag că-s adictive. Nu-s la curent cu nivelele, portițele, ieșirile, personajele, strategiile. Nu-s la curent cu tendințele.

Din această cauză am pus accentul pe planul de afaceri. Strategia de a atrage, modelul de business, în fine, chestii din astea si ceva cifre. Pe alea le-am lăsat. Nici cu cifrele nu le prea am dar e musai la job.

Am creat o poveste ca un fel de joc al minții, cum ar fi dacă s-ar povesti. Aproape că-mi venea să mă apuc de comercalizat cafea, atât de adictiv devenise spre sfarsit totul.

De fost ar fi putut să fie dar n-a fost să fie într-atât încât să fi putut să devină atâta vreme cât probabil că lipsea un pic din joc. Sau un pic din altceva. Sau naiba știe. Cert e că până la urmă m-a prins si fara prea mult joc.

Cert e că lipsea.

Articolul fără trimiteri aici

Un gând despre „Cert e că lipsea

  1. Pingback: In spatele unui “comptoir” alb | Blog discutabil

Lasă un răspuns

