Fiecare copac va crește o poveste

Există dăți în care îmi vine să iau un copac în brațe. Pur și simplu să-l aleg la întâmplare și să-l strâng în brațe. Să mă contopesc cu scoarța, cu ramurile, cu frunzele, cu povestea lui. Fiecare copac are o poveste a lui, povestea care-l definește.  Îmi place să ascult poveștile șoptite de frunze în bătaia vântului. Fiecare frunză șoptește un capitol. Îmi place să amestec capitolele și să inventez arbori. Să sădesc viață la capătul fiecărei povești. Fiecare copac își cântă povestea, fiecare poveste își crește capacul. Îmi place să ascult șoaptele copacilor. Să rămân acolo, într-o comuniune perfectă cu șeva. Să-mi laș gândurile să se amestece cu șeva. Să uit pentru un scurt moment de oameni, de viețile oamnilor, de potecile întortocheate ale vieții.

Există dați când îmi aleg la întâmplare pădurea. Laș mintea slobodă s-o ia la dreaptă sau la stânga, sau tot înainte. S-o ia pe unde vrea ea, să găsească pădurea, să-și aleagă copacul, să-l îmbrățișeze strâns. Îmi place starea de contopire cu șeva și energía îmbrățișării strânse. Locul meu preferat, evadarea mea este acolo, printre trunchiurile groase, drepte, la intersecția potecilor. Unele poteci se termină brusc, altele continua până la capăt.

(*) Pentru fiecare unitate de aer condiționat Daikin achizitionată în perioadă 5 iunie-15 septembrie 2017, va crește un copac. Sunteți invitați să participați alături de Daikin  la acțiunea de impădurire organizată de „Plantăm fapte bune în România” care va avea loc în data de 18 noiembrie. 15 județe vizate, cu un  obiectiv de peste 10.000 de copaci plantați.

Mai multe detalii pe platforma www.plantamaer.ro.

Lasă un răspuns

