Atinge-mi sufletul cu sunetul tau

Îmi place muzica oamenilor …

Acel du-te vino al pașilor în căutarea regăsirii de sine. În definitiv pașii definesc forma oamenilor. V-ați uitat vreodată la urma pașilor din căutările omului? Pașii definesc forma și forma indică scopul. Ascultând muzica oamenilor și privind forma premergătoare scopului  am învățat să descifrez lumea. Năzuințele oamenilor. Gândurile și sentimentele oamenilor. Să le înțeleg pasiunile. Să trăiesc odată cu ei pasiunile. Să descifrez legătura aceea ascunsă între oameni și obiecte. Muzica obiectelor. Frumusețea termenilor și echivalenta trăirilor.

Azi plouă cu pași printre raioane. Oameni grăbiți, oameni care știu ce caută, oameni care nu caută în mod deosebit ceva, oameni care găsesc ceva fără să caute. Pașii și oamenii lor.

Îmi place zâmbetul oamenilor care găsesc, muzica privirilor intersectând rafturile. Îmi place să găsesc omul care caută. Să caut omul care nu găsește. Ascult pașii oamenilor, zgomotul raioanele. Găsesc omul. Atinge, ascultă, privește. Urmărește . Bărbatul la patruzeci de ani. Puțin cărunt, pe la tâmple, încă îndrăgostit, încă împătimit  de viață. Un pic comod, un pic sociabil, atât cât să nu deprime. Și, mai presus de toate și de toate, un fin și pasionat cunoscător ar lucrurilor de calitate.  Il privesc cum atinge boxă după boxă ascultant sunetul lemnului. Caută ambientul luxos. Eleganța. Stilul.

Deodată se oprește în fața unui sistem audio S2000Pro Edifier.

Sursa foto : Site Edifier

Caut telecomanda, ridic puțin  volumul. Îl simt cum tresare. Cum ascultă atingerea bașilor. Cum simte experiența sunetului de înaltă definiție. Cum trăiește estética în mijlocul rafturilor. Omul ignoră pașii din jur. Ceea ce contează pentru el este melodia momentului. Design-ul sunetului.

Aleg un tango fin, răvășitor. Gotan Project -Tango § Santa Maria.

Sursa : youtube

Există melodii pentru fiecare moment. Aștept reacția omului. Bărbatul la patruzeci de ani. Puțin cărunt, pe la tâmple, încă îndrăgostit. Tresare și mă caută cu privirea, mă găsește. Nu-mi place să deranjez oamenii cu prezența mea. Îmi place să mă găsească omul care mă caută. Sunt omul care descifrează căutările oamenilor. Mă îndrept spre raion și  aleg una dintre cele 4 setări EQ : modul clasic. Redarea audio este perfectă, distorsiunile sunt minime și rata de eșantionare este ridicată.


Sursa foto : Site Edifier

Pașii omului intersectează pașii mei. Ne privim ca și cum ne-am cunoaște déjà. Am trișat un pic. Printre rafturi, suntem în plin Buenos Aires. Totul, dar absolut totul, este muzică. Difuzoarele cu joasă distorsiune și woofere, panourile laterale din lemn de 18 mm, rezonanța redusă și designului audio, tehnologia sunetului redesenată la standarde profesionale. Semnalul audio digital de 192KHz 24-BIT,  frecvența de eșantionare de până la 192 khz, basul incredibil de puternic datorat celor două cipuri DSP de procesare digitală Texas Instruments, TLV320AIC3254 si S2000Pro, controlul precis al alocării frecvenței, sunetele unice și clare datorate distorsiunii reduse de inaltă rezistentă, crossover-ul digital digital DSP, sistemul de analiză precisă KLIPPEL, sunetul clar, metalic, neperturbat de aspectul metalic al difuzoarelor.

 


Sursa foto : Site Edifier

Aleg echivalența trăirilor frumuseții termenilor tehnici.

Omul deschide ochii și mă privește.  Nu există acea reticență defensivă din priviri característică clientului agasat. Nu există “Vorbesc cu pereții ! Vorbesc cu peretii !” în mintea omului. Eu nu sunt acolo să inoportunez cu prezența. Nu-mi plac tehnicile de vânzări,  nu-mi plac războaiele definite de cifre, volume și statistici. Nu-mi plac monologurile, frazele pre-definite, roboții care le interpretează  Nu-mi plac nici oamenii care se bat în cifre.

Nu sunt acolo să ating obiective. Sunt acolo sa creez trăirea. Experiența. Sunt acolo prin prisma omului.

Ne înțelegem din priviri, îl cunosc, îi știu preferințele. Avem un sunet comun. Vorbele sunt de prisos. Puterea exemplului este de ajuns. Știu, de exemplu, că el, omul, nu crede decât în ceea ce vede. În ceea ce simte.  Vopseaua neagră, mată, blaturile originale de mesteacăn reflectă pasinea omului pentru sunet.  Știu că el, omul, nu ia în considerare bârfele, spusele pe la colțuri, părerile lui Gigel, Ionel, Fănel. El este super-fanul incontestabil al sunetului clar, profund, unic.  Al tehnologiei de calitate. El, bărbatul la patruzeci de ani, veșnicul îndrăgostit, nu mai este la vârsta basmelor cu Feți-Frumoși povestite pe un ton entuziast si implicat de vânzători pre formatați de experti pre formatați la rândul lor de alti experti.

Epoca s-a schimbat.

El, bărbatul la patruzeci de ani este definit de pasiune, de plăcerea de a căuta și satisfacția de a găsi de unul singur. De a compara și a-și face o părere proprie. De a testa. De a se informa. De a cumpăra numai ceea ce caută.

Schimb modul – vocal .  Schimb trăirea si experiența.

” Atinge-mi sufletul cu sunetul tău”.

Sursa : youtube

Experimentăm împreună sunetul de înaltă definiție prin conexiunea optică.

Deodată nu mai există rafturi. Nu mai există acel du-te vino al pașilor în căutarea regăsirii de sine. Nu mai există pași, raioane, oameni.

Deodată există numai sunet.

Sunt vânzatorul – om. Bărbatul la patruzeci de ani. Puțin cărunt, pe la tâmple, încă îndrăgostit, încă împătimit  de viață.  Am învățat să descifrez lumea. Năzuințele oamenilor. Gândurile și sentimentele oamenilor. Să le înțeleg pasiunile. Să trăiesc odată cu ei pasiunile. Să descifrez legătura aceea ascunsă între oameni și obiecte. Muzica obiectelor. Frumusețea termenilor și echivalenta trăirilor.

Acest articol a fost scris pentru  SuperBlog 2017  – proba Edifier

Lasă un răspuns

