Sunday, 2 June 2018 , 3 pm
sharone.stone@be.free to  phil.bronstein@stay.cool

Dragă Phil,
Am plecat incognito cu vacanțe Christian Tour  și sper să rămân așa. Am ales până la urmă formula „All inclusive”. Mă scutește de bătăi de cap inutile si-mi lasă timp pentru mine incognito. Deocamdată îți spun doar că sunt în Grecia, pe o plajă cu nisip fin și privesc marea din spatele unor ochelari de soare cu rame groase. Negre. Ca să nu mă recunoască nimeni, prefer diminețile. Este o dimineață frumoasă de iunie, apa este deja caldă, valurile sunt cuminți, pietrele sunt albe și scoicile se usucă la soare, plajă este încă pustie, de sub pălăria cu boruri mari viața mi se pare minunată, undeva depare în zare se zărește un vapor cu pânze. Costumul de baie verde primit cadou de la tine anul trecut îmi vine încă perfect, anii continuă să se așeze cuminți, fără prea multe riduri, mă simt ca la 25 de ani și asta îmi dă energia necesară fiecărei ore din zi.

apus

Răsărit în Marea Egee

Sursa foto : Arhiva personala

Știai că cel mai profund incognito este într-o mare de oameni ?  Am ales un hotel mare cu un hol imens. Este atât de imens încât mă pierd în mulțimea de rochii și de pantaloni scurți. Azi am privit timp de oră marea aceea de rochii și pantaloni scurți și am observat că se poartă verdele pal și șlapii cu flori. Ca să mă pierd complet, mi-am cumpărat o rochie cu flori mare, verzi pal și niște șlapi simpli. Deocamdată funcționează, nimeni nu m-a recunoscut.

Monday, 3 June 2018 , 10 am
phil.bronstein@stay.cool to sharone.stone@be.free

Dragă Sharon

Ai plecat atât de brusc încât ai uitat să scoți fierul de călcat din priză. Noroc că este un fier de călcat deștept care nu provoacă pagube. Am primit emailul de la tine și m-am bucurat că ai găsit cel mai bun incognito cu putință. Din proprie experiență știu că-n Grecia poți practica un incognito profund, fără mari dureri de cap. Astept detalii.
Cu drag, al tău Phil

Tuesday, 4 June 2018, 7 pm
sharone.stone@be.free to  phil.bronstein@stay.cool

Dragă Phil,
Viața în mod incognito mi se pare minunată ! Cred că a sosit vremea să-ți spun că sunt pe Sithonia la hotelul Porto Carras. Este un loc minunat înconjurat de golfuri mici, așa cum îmi plac mie. Știai că se produce vin la Porto Carras? Ei bine, e normal să nu fi știut, nici eu n-am știut până ieri când l-am degustat. Am ales niște vinuri tinere cu aromă fină. Mi-au plăcut. Am sorbit din niște pahare mari, cu picior, și m-am gândi la tine. Ca să nu mă recunoască nimeni, am ales un șampon cu tentă roșcată cu care mi-am vopsit părul și niște ochelari de soare mari cu rame groase care sa-mi acopere ochii.  A functionat perfect. M-am așezat pe un scaun înalt la bar și am cerut să degust 5 dintre cele mai bune vinuri tinere. Mi-au plăcut în mod deosebit 3 și am comandat 15 sticle din fiecare. Transportul va pleca de aici mâine și va ajunge la Miami săptămâna viitoare.

Ah, si să nu uit, cina la restaurantul hotelului este delicioasă !

Pietre

Pietre pe o plajă la Marea Egee

Wednesday, 5 June 2018 , 9 pm
phil.bronstein@stay.cool to sharone.stone@be.free

Dragă Sharon,
Mă bucur că ești încă incognito. Pariasem cu Marc și cu Simon că nu te va ține mai mult de 7 ore dar se pare că am pierdut pariul. Pe aici nimic nou, aceeași căldură înăbușitoare. Aștept transportul de vin cu nerăbdare !

Cu drag, Phil

Thursday, 6 June 2018, 11 am
sharone.stone@be.free to phil.bronstein@stay.cool

Dragă Phil,
Modul incognito continuă să functioneaze de minune. Am creat deja o rutină de care mă țin și care începe să-mi placă.  Viața fără paparazzi este superbă. În fiecare dimineață încerc o plajă nouă. Aici sunt o  mulțime de golfulețe mici cu plaje înguste și aproape pustii care par făcute parcă special pentru cei ca mine. Marea este minunată, de culoare verde-limpede și se văd peștii clar. Sunt pești mici la mal care mușcă dar este o senzație plăcută care te face să simți că trăiești. Fac snorkeling în fiecare zi și înot după caracatițe. Ieri era să mă înțep într-un arici de mare, sunt foarte mulți pe aici. Mi-am cumpărat papuci de plastic alb contra aricilor de mare și e mult mai bine. Înot mult și eșuez pe stânci albe, abrupte și pustii. Este un model incogito ideal. Îmi place din ce în ce mai mult hotelul cu vedere la mare, camera spațioasă și, mai ales, balconul. Mi-am creat viața mea incognito pe balcon. În fiecare după amiază citesc despre urme, obiceiuri, istorie. Îmi place să mă documentez înainte să văd. Ieri, de exemplu, am vizitat Salonicul. Este un amestec minunat de culturi, architectură și miresme. Mi-au plăcut cel mai mult bisericile în piatră până până la care trebuia să coborî. Și, da, era să uit, am descoperit celebrele „cafées frappées à la grécque” făcute doar cu apă minerală, gheață și cafea. Știu că franceza mea lasă de dorit dar cred că înțelegi ce vreau să spun. Este atât de complicat să creezi ceva atât de simplu…

stil-urban

Salonic – amstec

Friday, 7 June 2018 , 8 pm

phil.bronstein@stay.cool to  sharone.stone@be.free

Draga mea Sharon
Mai e puțin și vei ieși din starea de incognito. Sper că ești pregătită !
Cu drag, al tău Phil

Friday, 7 June 2018 , 3 pm
sharone.stone@be.free to  phil.bronstein@stay.cool to

Dragă Phil
E vineri, e soare, e mare, e plajă, e Grecia și ar trebui să fie ultima zi de incognito. Am stat mult timp să mă gândesc în cada din camera hotelului, în patul imens , pe balconul cu vedere la mare cu micul dejun în față și marea la orizont. M-am gândit mult, mai mult decât se poate gândi oricine, și am hotărât că-mi place prea mult incognito. Atât de mult îmi place încât m-am hotărât să rămân aici, de-a pururea incognito. M-am interesat, viața nu e exagerat de scumpă, voi putea o bună bucată de timp să trăiesc din economii. Presupun că se va declara la un moment dat dispariti mea si presa de scandal va încerca să facă tot posibilul să mă găsească. Te rog din suflet să te dai lovit. Dispariția mea subită să te ia și pe tine ca din oală, ca pe toți ceilalți.

transparenta

Marea Egee

Friday, 14 June 2018, 5 pm
phil.bronstein@stay.cool to to  sharone.stone@be.free to

Dragă Sharon
Lucrurile s-au petrecut precum ai spus. S-a creat ceva vâlvă, presa de scandal a vuit, te-au căutat peste tot, am tăcut mâlc. Doar eu știu și așa va rămâne. În timp se va estompa și atunci mă voi furișa cumva, la fel de incognito ca și tine. Sper că ești în continuare bine. Cu drag, Phil

Friday, 21 June 2018
sharone.stone@be.free to  phil.bronstein@stay.cool

Dragă Phil
Sunt foarte bine, mi-am prelungi starea de incognito cu Christian Tour încă două săptămâni, la același hotel mare cu hol impunător. Am învățat să mă strecor printre oameni și să devin la rândul meu ca ei. Normală. Știrile despre dispariția mea nu fac decât să mă bucure, în curând va deveni totul trecut. Între timp am găsit o casă mică, cu două cameră într-un sătuc cu case mici, nu departe de muntele Athos. Plaja e la o aruncătură de băț distanță și mi-am cumpărat și barcă. Mâine mă mut.

Apus (2)

Apus de soare marea Egee

Friday, 28 June 2018-Daily News-Breaking News
„Sharon Stone a fost văzută ieri pe o plajă pustie din Grecia. Surse neconfirmate nu îi pot confirma identitatea și, până la confirmarea surselor, locul rămâne anonim. Între timp a fost dat dispărut si  Phil Bronstein dar deocamdată nu dispunem de elemente suficiente pentru a creea o știre de scandal. Vom reveni”

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018, proba Christian Tour

11 gânduri despre &8222;Cu drag, a ta incognito, Sharon&8221;

1. Foarte buna ideea si foarte reusita punerea in practică. Sper sa te ducă în sus în clasament. Mi-e foarte drag sa citesc ce scrii. Zău ca mi se pare super fluent si plăcut stilul. Atât de fluent și de plăcut, încât uneori pur și simplu nu inteleg niste note și ajung să mă enervez cu o grămadă de „de ce?”-uri.