Auzi, dar tu de ce nu-ți iei o Honda CR-V Hybrid?

⁃ Măi, știi ce mă enervează cel mai tare și mai tare?

Paul mă privește absent. E greu să fii absent de față cu mine. Paul reușeste. Este aproape singurul care reușeste. Sunt genul de om care intimidează. Apoi mă întreabă :

⁃ Ce?

⁃ Mă enervează cel mai tare când nu se deschide portbagajul și eu am brațele pline de pachete. Știi tu, de sărbători nu ai mâini suficiente.

⁃ Așa, și? Paul pare picat de pe Marte. Aude dar nu înțelege. E clar că nu face el cumpărăturile. Insistă să îi explic.

⁃ Păi e enervant să trebuiască să pui toate sacoșele jos ca să-ți cauți cheia de la mașină. E și mai rău când n-o găseșți deloc și e urat afară. Când plouă și se face mocirla. Știi tu, tot noroiul ăla din parcare care ajunge direct la tine în portbagaj. Cu bagaje cu tot. Despre asta este vorba. Despre sacoșe multe și noroi în portbagaj.

Paul privește departe. Pare dus. Nu înțelege care-i problema. Încerc să-l trag din ceață și îi repet fără metafore.

⁃ Mă enervează rău când când am brațele pline de plase și portbagajul nu se deschide decât cu cheia.

Tresare. Pare că înțelege despre ce e vorba  și zice

⁃ Auzi, dar tu de ce nu-ți iei o Honda CR-V Hybrid? Are de toate.

Nu înțeleg ce vrea să spună. Nu știu să vorbesc prescurtat. Îl rog să repete. Subiectul chiar mă interesează. Traduce.

Sursa foto : Honda Trading Romania

– Ție îți trebuie o mașină de tip Honda Hybrid. Nume de cod CR- V. Să nu mai ai probleme cu sacoșele. Modelul Honda CR-V Hybrid e dotat cu hayon acționat „hand free”.  Când ai mâinile încărcate, faci semn cu piciorul. Spre senzor, vreau să zic. Și portbagajul se deschide automat. Despre asta este vorba.  De aceea zic ca noua Honda CR- V Hybrid e fix pentru tine !

Mă convinge. A doua zi o cumpăr, apoi o încerc.

În loc să iau autobuzul  205-ul urmat de autobuzul 112 și apoi de autobuzul  605 mă urc la volanul noului Honda CR- V Hybrid și urmăresc traseul indicat de Google Maps pe care îl activez ușor de pe ecranul tactil. Google Maps indică o durată de traseu de 50 de minute din cauza sărbătorilor de sfârșit de an care se apropie cu viteza luminii. Plec de acasă în modul EV- drive, apoi combin. Drumul spre servici e ondulat. Metaforic vorbind. În fine, înțelegeți. Curbe multe uneori și linii drepte. Atunci schimb modul. Din electric, devine hibrid.

Sursa foto : Honda Trading Romania

Până  în Băneasa rulez în modul hybrid drive. Când mai repede, când mai încet. La sensul giratoriu din capătul străzii încetinesc și aștept să trec. Până la urmă trec dar sunt nepoliticoasă în gând. Unii chiar exagerează ! La intersecția Băneasa situația devine înceată și traficul greu. Schimb modul și trec în EV – drive din nou. Rulez cu propulsie electrică și nu poluez. Mă poluează însă sonor unul dintr-o mașină albastră cu geamurile deschise și muzica dată la maxim. Înghit în sec și-mi doresc să fiu departe de traficul infernal din București. Până se face verde din nou, visez cu ochii deschiși. În weekend voi pleca la Ploiești pe autostradă ! Pe autostradă îmi  va trebui viteză dar nu va fi nici o problemă! Honda CR- V Hybrid are si modul engine drive. Învăț pe de rost modurile. Merită! N-am fost niciodată bună la engleză. În școala generală am schimbat 5 profesoare. N-a fost să fie, m-am descurcat cum am putut. În linii mari, înțeleg. E un concept nou, ecologic. Ador chestiile revoluționare! Și-mi plac la nebunie liniile. Mașina asta e făcută pentru mine. Îmi plac lucrurile cu design mișto. Și-mi place de Paul. El mă știe de când îmbrăcam păpuși. Eu îmbrăcam păpuși, el asambla mașinuțe. Totul are o explicație! Din copilărie ni se trag toate.

Sursa foto : Honda Trading Romania

Lăsând gluma la o parte, Paul a avut dreptate. Tehnologia Hybrid e făcută pentru mine. Podeaua plană e la fix pentru a ușura încărcarea și portbagajul e mare. Până la 1700 de litri. Știu, am un fix. Cumpăraturile. Fiecare cu fixurile lui. Dacă aș fi fost Paul aș fi insistat mai mult pe cele 3 moduri de funcționare. Mi-a explicat Paul și mie și cred că am priceput. Chestia cea mai faină este că bateria electrică se încarcă la frânare. Asta am reținut-o pentru că frânez des. Acum voi frâna des cu un scop precis și în cunoștință de cauză. Avea dreptate Paul. Altă viață!

Apoi mă trezesc și fac la stânga spre Pipera.

Articol scris pentru Superblog 2019, proba Honda Trading Romania

Un gând despre „Auzi, dar tu de ce nu-ți iei o Honda CR-V Hybrid?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s