Am folosit cheia ca să-mi deschid mintea

Știi ? Ți-am spus de atâtea ori că mașina aceea te reprezintă mai mult decât vrei tu să accepți, încât ai ajuns să mă crezi până la urmă și au început să-ți crească roți în loc de aripi și faruri să se aprindă acolo sus, în locul ochilor tăi verzi. Mâinile au început treptat să ți se miște într-un ritm ciudat – mimai ștergătoarele îmi spuneai – și sufletul ți-a devenit, în timp, un al doilea motor. Îmi plăcea când demarai ziua în modul turbo și casa devenea fără să ți-o cer, fără să amintesc, fără să bat apropouri fine sau să dau doar de înțeles, casa devenea o prelungire a spațiului tău preferat.

În acele momente de prelungire atât de neașteptate a unui „tu” pe care îmi este încă imposibil să îl reproduc, te rugam să-mi explici cum funcționează fuziunea, ce dictează pasiunea ta atât de profundă și cum aș putea să mă pot contopi și eu la rândul meu cu tine și cu felul tău de a prelungi pasiunea dincolo de tot și de toate.

Te-am luat cu mașină cu tot. Tu aveai în jur de 25, eu în jur 24, ea, un pic peste 5. Un BMW serie 5 cumpărat nou de unchiul Gică din partea mamei ca să se revanșeze pentru tot. Nu intru în amănunte, am despicat deja firul în patru și subiectul e deja perimat. De atunci, tu și mașina ta reprezentați binomul perfect.

Eu? Eu încă încerc să înțeleg și mă las purtată de valul pasiunii tale pentru ea.

La revizia de 10000 Km i-ai cumpărat totul nou și original : filtrul de aer, filtrul de combustibil – toate piese  originale BMW și ulei original BMW  și ea, ca recompensă, a funcționat perfect fără nici un « fâs » până la revizia de 30000 Km când, din nou, i-ai cumpărat totul nou și original : bujii, câteva conducte și furtune într-o stare avansată de uzură, plăcuțele de frână, și câteva accesorii originale BMW.

BMW2

Sursa foto : eXclusiv OEM

Mi-ai spus atunci, ca și la prima revizie, că „nou și original” reprezintă pentru tine un concept de viață, un standard de calitate și securitate la care nu poți să renunți nicicum. M-am simțit atunci  și puțin importantă și puțin norocoasă. Oare cât de mult din mine însemna atât de puțin exprimat?  Desigur, ai continuat tu, ai putea cumpăra produse aftermarket, ar fi poate mai ieftine dar tu ții prea mult la calitate și la producător. Calitatea pieselor aftermarket este mult sub standardele impuse de producător, de aceea apelezi de doi ani numai la piesele eXclusiv OEM. Ceea ce îți place la ei este că așează calitatea la rang de onoare și dețin un magazin cozy offline cu stocuri generoase de produse. Pentru că BMW este un brand exclusivist, clienții BMW au dreptul la exclusivitate. A face parte din clubul „eXclusiv OEM” a devenit încet-încet un „must have” pentru deținătorii de BMW-uri.

BMW 1

Sursa foto : eXclusiv OEM

Ca să înțeleg mai bine ceea ce doreai să îmi spui, mi-ai explicat atunci că e ca și cu parfumurile și metaforele mele. Originalele dăinuie timpului. Nu încep niciodată să aducă a „amestecat”. Spuse pe limba mea, lucrurile începeau să prindă formă. Am pus metafora și parfumurile bine și am încuiat totul cu cheia minții. Apoi am continuat să încerc să te înțeleg. Eram un om de calitate.

Ți-am spus de atâtea ori că mașina aceea te reprezintă mai mult decât vrei tu să accepți, încât într-o bună zi mi-ai făcut cadou o cheie. Mi-ai spus să privesc pe fereastră și am descoperit-o acolo, așezată lângă tuia din fața garajului. Un BMW serie 3 cumpărat la ocazie. “Un chilipir” mi-ai spus tu și n-am insistat să știu mai mult. În defintiv, nu conta atât de tare. Era un gest, ca oricare alt gest în condițiile date. În casă mirosea a Nina Ricci și, ceea ce era cu adevărat important era ea, cadoul de lângă tuia din fața garajului. Puteam, în sfârșit, să-mi testez capacitatea de a dezvolta pasiuni mai presus de felul meu superficial de a fi. Nu eram omul care să construiască legături de suflet ad-hoc și, cu atât mai puțin, care să se atașeze într-un mod complet inexplicabil de obiecte.

Și totuși, momentul “cheie” a dovedit că uneori metáfora transformă omul.

Am folosit cheia ca să-mi deschid mintea și metafora ca să nu mă pierd între atâtea detalii tehnice. Nu mi-am pierdut. Exista eXclusiv OEM și, datorită lor, m-am molipsit într-un mod neașteptat de felul tău de a pune calitatea mai presus de toate.

La revizia de 10000 Km i-am cumpărat  piese de BMW de la eXclusiv OEM  : filtrul de aer, filtrul de combustibil, uleiul de motor si alte câteva piese OEM BMW și ea, ca recompensa, a funcționat perfect fără nici un „fâs” până la revizia de 30000 Km când, din nou, i-am cumpărat totul nou și original : bujii, câteva conducte și furtune într-o stare avansată de uzură, plăcuțele de frână.

Acum suntem două binoame perfecte într-o lume aprope perfectă. În casă miroase a Nina Ricci și două BMW-uri cu revizia la zi stau așezate ca noi lângă tuia din fața garajului.

Articol scris  pentru SuperBlog 2018, proba  eXclusiv OEM

exclusivOEM_patrat-300x300

 

Un gând despre „Am folosit cheia ca să-mi deschid mintea

Lasă un comentariu