Îți scriu dintr-un loc minunat

Dragă Anca,

Sunt în teambuilding cu colegii. Îti scriu dintr-un loc minunat. Privesc muntele așezată confortabil sub o pilotă ușoară și călduroasă. Am ajuns ieri seară la hotelul Royal din Poiana Brașov  si am fost cazată în apartamentul de lux numărul 3 împreună cu Iulia de la contabilitate , Maia de la IT și Paula de la comunicare. Știi senzația aceea de “woau” pe care o ai când descoperi un jacuzzi în mijlocul băii? Ei bine, eu până ieri n-o știam …

Sursa foto : Hotel Royal Poiana Brasov

Despre organizarea de evenimente în Brasov, ar fi multe lucruri minunate de spus.

Această prezentare necesită JavaScript.

Sursa foto : creatie personala

Ni s-a servit cina la ora 9 în restaurantul hotelului : foie gras pe o petală de dulceață de zmeură, magret de canard à la facon lyonnese și millefeuille. Totul cu un vin alb, semidulce. Eram destul de mulți, vreo 75 din cam toate departamentele așezați în jurul unor mese rotunde acoperite cu fețe de masă albe. Nu știam pe nimeni la masa mea așa că am început prin a admira estética delicată a farfuriilor și calitatea tacâmurilor. Totul, dar absolut totul, era de o finețe adorabilă! Manifestasem un interes atât de profund și atât de vizibil pentru lucrurile fine încât reușisem să stârnesc curiozitatea tipului din stânga mea, Paul de la marketing și a fetei în rochie neagră din dreapta, Denisa. Conversația prinsese repede, fiecare având o părere bine conturată în privința importanței calității serviciilor hoteliere și a accesoriilor folosite.

Sursa foto : Hotel Royal Poiana Brasov

Seara a continuat în holul hotelului cu o partidă de Darts si una de biliard. Am pierdut foarte strâns la prima. Atmosfera era caldă, prietenoasă, gazdele noastre aveau un bar bine garnisit cu tot ce îți dorea inima. Inimă mea dorea un pahar cu șampanie în jacuzzi-ul din apartament. Știi senzația aceea de “woau” pe care o ai când descoperi un jacuzzi în mijlocul băii și nu știi cum să îl folosești? Ei bine, eu până ieri n-o știam … Am sunat la recepție și un domn foarte amabil ne-a explicat clar și detaliat cum funcționează. Era cumva la mintea cocoșului.

 

Sursa foto : Hotel Royal Poiana Brasov

A doua zi la ora 8 ne-am întâlnit cu toții în sala de mese transformată peste noapte în spațiu convivial de conferințe cu o capacítate de 150 de persoane.  Cred ca era unul dintre cele mai frumoase saloane de evenimente din Poiana Brasov ! Scaunele erau așezate în mod teatru și, de jur împrejur pe mesele rotunde, erau așezate platouri cu un mic dejun variat și sățios : cafea, ceai, salam, ouă fierte, omletă, fructe, gem, unt și brânzeturi asortate.

Sursa foto : Hotel Royal Poiana Brasov

Team buildingul a început cu discuții din jurul farfuriilor garnisite. Fiecare își imagina programul în felul sau : Maia „auzise că”, Paul își imagina că „poate” și Iulia aștepta „să vadă”. La opt și jumătate fix am fost rugați frumos printr-un sistem de sonorizare super top să ocupam un loc în sală și să ne relaxam. M-am relaxat așezată confortabil între Maia și Paul. Pe ecranul de proiecție din sală au apărut deodată niște poze cu noi. Noi în autocar, noi în holul hotelului, Paul în hamacul din curtea hotelului, noi pierzând strâns la Darts și tot noi câștigând degajat la biliard. Tema zilei eram … noi.

 

Sursa foto : Hotel Royal Poiana Brasov

Pentru că noi eram în centrul atenției, ni s-a pus la dispoziție un flipchart din partea hotelului și ni s-a cerut să ne descriem pe noi –  valori,  năzuințe, scop, identitate.

Apoi noi am plecat să vânăm comorii pe malul lacului Miorița și, în timp ce noi căutam și ne bucuram când găseam, spațiul convivial de conferințe s-a transformat într-o sală de mese ultra șic, cu un nou meniu gândit special pentru noi. Îmi plac la nebunie spațiile care se transformă! Dau dovadă de mare ingeniozitate și adaptabilitate la stil. Mă uit la fileul de somon cu orez indian din farfurie si  mă gândesc că noi, oamenii, ar trebui să ne inspirăm un pic din capacitatea spațiilor de a se transforma.

După o budincă delicată și foarte estetic prezentată, după o relaxare bine meritată la sauna hotelului, am fost împărțiți pe echipe de 5, ni s-a dat câte un scenariu SF neterminat pe care trebuia să îl finalizam creativ. Echipa mea l-a finalizat și a meritat cu vârf și îndesat căci premiul cel mare a fost un week-end la munte cu tot cu familia în același apartament de lux numărul 3 la hotelul Royal din Poiana Brașov în care mă bucur să simt din nou senzația aceea  de “woau” pe care o ai când descoperi un jacuzzi în mijlocul băii.

Cu drag,

Dana

Acest articol a fost scris pentru  SuperBlog 2017  – proba Hotel Royal Poiana Brasov

2 gânduri despre „Îți scriu dintr-un loc minunat

Lasă un comentariu