E atât de bine să-ți împarți visele cu alții !

S-a stârnit deodată toamna. Nici nu apucase să se facă joi că ea deja sosise. Un gri apăsător invadase cartierul pe la două și douăzeci și crease un fel de panică printre bicicliștii rătăciți ai după amiezii liniștite de duminică.

De la fereastra termopan de la etajul patru plângeam împreună cu toamna disperarea frunzelor amețite de vânt și număram rafalele. Treceau minutele cu încetinitorul de parcă încremeniseră și ele înghețate de disperarea frunzelor în luptă cu toamna. Peste drum, livada din Băneasa aducea deodată a savană.

Este minunat să-ți imaginezi lucruri. Să compui peisaje, personaje, gânduri, stări, vremuri. Pe vremuri eram o gașcă de fete cu imaginația cât să cuprindă lumea de trei ori. Inventam pe rând și apoi trăiam visele împreună. Era atât de bine să-ți împarți visele cu alții … Ca să-mi treacă timpul mai repede mi-am zis la un moment dat să formez din nou gașca. Contra griului și contra disperării. Le-am sunat pe rând pe Oana, Ioana și Patricia. „Hai să Share and Play” le-am zis eu, Share&Play să învingem împreună monotonia toamnei de la etajul patru” și le-am rugat să vină bine înarmate. Unele stări sunt dificil de învins. Pur și simplu te răpun ele primele.

Sursa foto : site Wu Xing

Prima a venit Oana. În mână stânga a Oanei era o plasă și-n plasă 3 porții de mâncare chinezească de la Wu Xing. Știți voi, cutiile acelea roșii cu logo în formă de lotus cu 5 petale.

  • 5 elemente
  • 5 faze
  • 5 procese
  • 5 pași
  • 5 planete

I-am zis Oanei că nu trebuia, că nu era necesar, că puteam bea un ceai ceva, o cafea, că era prea mare derajul. Că, în fine, dacă tot s-a deranjat asta e, le vom savura împreună. Oana știa că-mi plac fructele de mare așa că adusese o porție de „Fructe de mare în sos de stridie” și 2 porții de „Noodles cu creveți și curry „.

Fructe de mare in sos de stridie

Sursa foto : site Wu Xing

O jumătate de oră mai târziu a sosit și restul găștii înarmate corespunzător. Încă 9 porții de la Wu Xing.

Pentru că fetele știau că-mi plac fructele de mare, aleseseră … „Fructe de mare în sos de stridie” și „Noodles cu creveți și curry„.

Noodles cu creveti si curry

Sursa foto : site Wu Xing

Îmi plăceau fructele de mare și fetelor la fel, devorasem împreună cele 12 porții cât ai spune “Aș vrea să văd măcar o dată în viață Marele Zid Chinezesc” și abia apoi ne mirasem de cât de mare fusese coincidența. Să ne fi vorbit înainte să facem o comandă în grup și nu am fi reușit atât de bine.

Între timp se făcuse deja patru, începea să se întunece, afară același gri monoton, aceeași toamnă rece și umedă, pe geam același peisaj cu livada din Băneasa, pe masa din bucătărie 12 cutii goale de la la Wu Xing – acum știți voi sigur care – și 4 perechi de bețișoare chinezești.

Schematic situația se prezenta astfel :

gENRAL

Sursa foto : arhiva personală

Noi priveam cutiile, masa, bețișoare chinezești si ne gândeam cât ar fi de minunat să ne imaginăm lucruri. Să compunem peisaje, personaje, gânduri, stări, vremuri să mai treacă monotonía. Toamna. Griul …

Am zis să sparg gheața și am propus un turn din care să se vadă lumea dincolo de toamnă.

 

Turn

                                             Sursa foto : arhiva personală

Am construit turnul dar ne-am împiedicat de ceață. Groasă. Deasă. Am tras concluzia că abordasem greșit problema și atunci am propus un cățel care să mănânce toată toamna. Odată ce elimini sursa, dispar și efectele.

Am construit împreună cățelul din cutii și, ca să existe realism în ansamblu, am început să latru. Toamna tot acolo. Nu se speria ea de-un cățel…

Caine

Sursa foto : arhiva personală

Oana a zis că singur, cățelul, nu poate răzbi toamna, că este vorba de un biet cățel și de ea de ditamai toamna și a propus un avion care să ne ducă departe, peste mări și țări, undeva unde să nu existe toamnă, ploi, vânt, ceată, în fine, undeva unde să fie ca-n visele noastre. Cald și bine, mare, cer senin, plajă cu nisip fin și palmieri.

avion

Sursa foto : arhiva personală

Era bună ideea Oanei dar exista o mare problemă la vise. Cu greu reușeam să ne imaginăm marea, soarele, valurile. Eram toate atât de ancorate în realitate încât uitasem cum e să nu mai fii ancorat în realitate.

“Să facem un copac din care să culegem vise”  a propus Patricia și noi am construit copacul.

Pom

Sursa foto : arhiva personală

Când să ajungem la vise, dezacord total. Ioana voia o plajă lată, eu una abruptă. Oana voia valuri mari, Ioana își dorea să vadă peștii. Aveam copacul dar nu reuseam să ne sincronizăm visele.

Ca să trecem peste faza cu sincronizarea, am propus 8 vâsle și o barcă, să trecem oceanul dintre noi. Uneori lucrurile sunt mai simple decât par. Trebuie doar să asculți și totul se rezolvă de la sine.

Barca

Sursa foto : arhiva personală

 „Când taci e ca și când ai folosi un binoclu să vezi dincolo de tine” a spus deodată Ioana obosită de atâta vâslit și împreuna am construit binoclul.
Binoclu

Sursa foto : arhiva personală

Tăceam și vâsleam de vreo 10 minute și afară tot toamnă. Tot vânt. Și între timp, negru, că se înserase. Tăceam și priveam cerul, aveam în continuare o problemă cu toamna. Din cauza ei nu vedeam stelele și Patricia a propus să învingem toamna imaginându-ne propria stea .

„O stea dintr-un univers de posibilităti” .

 

Stea

Sursa foto : arhiva personală

Ne-am imaginat-o și de sus lucrurile se vedeau altfel. Eram dincolo de nori, de jur împreju cer, spațiu, albastru închis. Dispăruse toamna, vântul, ceața, grijile. Era minunat să-ți imaginezi lucruri. Să compui peisaje, personaje, gânduri, stări, vremuri. Era atât de bine să-ți împarți visele cu alții. Mai un nem, mai un vis, mai un joc, mai o idee împărțită și îmbunătățită, și toamna trece .

Pe la opt fără zece am revenit cu toată gașca cu picioarele pe Pământ, am deschis larg fereastra, ochii, simțurile, palmele și am împărțit senzația aceea de bine : ne amuzasem împreună imaginând locuri, stări, senzații și, între timp, venise iarna. Ningea cu fulgi albi ca de poveste și acoperise gri-ul cu un strat fin de magie albă.

Cam așa a fost cu toamna anul acesta. A trecut repede și voios datorită găștii și cutiilor acelea roșii cu logo în formă de lotus cu 5 petale.

  • 5 elemente
  • 5 faze
  • 5 procese
  • 5 pași
  • 5 planete

Ah, și ca să nu uit – dacă aveți și voi chef de mâncare chinezească, jocuri distractive și premii, există campania SHARE&PLAY derulată de WU XIN până pe 15 decembrie .

Ca să vă calificați pentru premiile săptămanale sau pentru marele premiu al campaniei, un smartphone Huawei P10 Lite, trebuie doar :

  • să comandați în grup mâncare WU XING (prin aplicație, online sau telefonic)
  • să vă alegeti apoi una dintre cele 4 provocări de pe http://shareandplay.wuxing.ro/
  • să construiți provocarea aleasă folosind cutiile WU XING
  • să-i faceți o fotografie „constructiei” WU XING
  • și să va înscrieți în concurs

Acest articol a fost scris pentru  SuperBlog 2017  – proba WU XING

Un gând despre „E atât de bine să-ți împarți visele cu alții !

Lasă un comentariu